سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

تو شركت

1395/8/18 10:54
نویسنده : ليلا
193 بازدید
اشتراک گذاری

سروشا رو براي چندمين بار آوردم شركت . در واقع تو سه چهار ماه اخير سه بار آوردمش

ديروز دوشنبه مامانم در گير اسباب كشي از ط2 به 3 بود منم سروشا رو با خودم اوردم شركت

سروشا هم خيلي دوست داره . وقتي مياد با همه سرگرمه پيش يكي نقاشي ميكشه با يكي خونه بازي ميكنه با يه همكار ديگه كلي صحبت ميكنه . خلاصه كللللي شيطنت ميكنه و سرگرمه .

 

ديروز فكر كنم فقط يه دو ساعتي راجع به كاشي و كار بانكي و خريد و فروش و تركيب بندي رنگ كاشيا صحبت كرد با همون لفظ قلم حرف زدناي هميشگي و كلمات آنچناني

كاشي صورتي غمگين رو ديوارتون ميشينه .

من طاحي ميكنم ميزارم تو سايت صبر كنين بارگذاري كنم .

من پرداخت ميكنم شما مدارك ميخواين ؟

سياه كنار صورتي شاد فوق العاده ميشه .

و....

 

صبح اول صبح تو راه بستني خواست و به جاي صبحانه بستني داشت ميخورد كه يكي از همكارا بهش گفت به منم بستني بده من بستني دوست دارم .

سروشا گفت نميشه آخه من سرماخورده ام !    بلا

 

يا بهش گفتن لاكت خيلي خوشگله اين دفعه اومدي لاكت رو براي من بيار.

سروشا جواب داد   سر كار لاك ممنوعه !

خلاصه دختري كم سر كار نميزاشت مارو

 

كلي هم تو راهرو و سالنا بدو بدو كرد . هي ميرفت هي ميومد
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)