سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

غربالگري

1394/1/17 15:06
نویسنده : ليلا
464 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز 16 فروردين رفتم براي غربالگري سه ماهه اول.    

از ساعت يك ربع به 5 تا 10 شب اونجا بودم . در واقع بوديم چون بعدش هم اميم و سروشا هم اومدن .

ميخواستم برم نسل اميد كه ازش راضي بودم ولي هفته بعد ،بعد وقتم با دكتر اميني بهم نوبت داد مه ترجيحا اينجا پيش دكتر پيري رفتم .

چون سروشا هم پيشم بود زياد سخت نگذشت با اينكه طولاني مدت اونجا بوديم و دخملي هم صبوري كرد كه هيچ همش هم به خوش اخلاقي و شيرين زبونيش گذشت . سر همه رو تو مطب گرم كرده بود . اين رو هم اضافه كنم كه با لباس خونه و بدون پاپوش اومده بود .

ازم نمونه خون گرفتن و سونو هم تو دو مرحله انجام شد چون پشت گردن ني ني خوب ديده نميشد و اين باعث برم بيرون راه برم و خوراكي شيرين بخورم و دوباره برگردم .

موقع سونو اميم و سروشا هم همراهيم كردن . تن ني ني مشابه جنيني سروشا بود ولي صورتي كاملا متفاوت . نميتونم بگم چه شكلي . متفاوت .

همه چي خدارو شكر خوب بود . ني ني خوشگلمون از سنش درشت تره .

و

و خبر مهم اينكه ني ني ما به احتمال 70% دخترتتتره ه ه

   

حالا  امروز دارم تجسم ميكنم مامان ليلا رو با دو تا دختر ناناس

 

پسندها (1)

نظرات (0)