سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

6 سالگي

1396/10/19 9:21
نویسنده : ليلا
139 بازدید
اشتراک گذاری

صبح ها آوينا با بابا ميره مهد . بعد اونا من و سروشا حاضر ميشيم و سروشا سوار سرويس ميشه ميره مدرسه و منم ميرم شركت

دخترم تو مدرسه جاافتاده . مربياش الهام و هدي جون رو دوست داره و همين طور همكلاسياش رو .

تولد امسال سروشا امسال 4 نفره بود . براي همين براي مدرسه سفارش كيك السايي دادم كه خداروشكر خيلي خوب شد و همين طور براي هم كلاسياش گيفت تهيه كردم و يه تولد خيلي خوب عليرغم مريضي سروشا تو كلاسشون برگزار شد .

وقتي صبحهاخودش لباساشو مي پوشه و آماده رفتن ميشه حس خيلي خوبي دارم .

قربون صدقه رفتن سروشا براي خواهرش خيلي زيباست .

خوردني من . قشنگ من . عزيز من . بغلم كن . بوسم كن . بگو دوست دارم . جوووونم . ني ني من . توپولووو و ...

 

دوستت دارم خانوم 6 ساله من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)