سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

پيش دبستاني

1396/7/16 9:20
نویسنده : ليلا
157 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنينم از ديروز 15 مهر ميره پيش دبستاني . از چند روز قبل مشتاق رفتن بود و مدام مي پرسيد كي ميرم ؟

شب قبلش ميگه : مامان كي ميرم ؟ ميگم فردا . ميگه  خيلي هيجان دارم . به نظرت آماده ام ؟

ديروز صبح بردمش مدرسه جز اولين نفرات بوديم . كلاس آفتابگردون رفت داخل و دوستش كه روز جشن باهاش آشنا شده بود رو ديد و رفت كنارش نشست . پنج شش تا ميز گرد تو كلاس بود كه دور هر ميز پنج صندلي بود . سروشا و دوستاش ميز اول نشستن . ميز و صندلي رنگي و استيكرهايي با رنگاي شاد روي ديوار جو كلاس رو شاد كرده بود . كنار ميز مربي قفسه بزرگي بود كه وسايل بچه ها رو توش چيده بودن . دو تا كلاس پيش دقيقا آخرين كلاس طبقه هخمكف مدرسه كنار سرويس بهداشتي هستن . ورودي به پيش متفاوت از ورودي به مدرسه است و براي اوليا صندلي گذاشتن . روبروي ورودي كه شبيه اتاقه سرويس بهداشتي هست و اين وسط پله مي خوره طرف كلاسا .

براي ظهر زودتر رفتم تا تكليف سرويس سروشا هم مشخص بشه . صبح از خونه بياد مدرسه و ظهر بره مهد . زود رسيدم تا مسوول سرويس بياد پيشچند تا مادري كه زود اومدن تو ورودي نشستم و صحبت كرديم . ابراهيم هم 12 بود رسيد و رفت و با مسوول سرويس صحبت كرد . چقدر شيرين بود كه باتفاق همسر سروشا رو از پيش دبستاني تحويل گرفتيم واقعا لذت داشت . بعد من اومدم خونه و اميم با سروشا و راننده سرويس رفتن مهد . منم برگشتم خونه و تو راه غذاي خونگي گرفتم همسر هم رسيد . با هم خورش فسنجون با سبزي خورديم . به همسر گفتم خونه دار بودن وقتي مي چسبه و همسر هم خونه باشه . به اميد اون روز كه تايم خيلي بيشتري رو همه خوشحال و موفق كنار هم بگذرونيم .

سروشا جون وقتي روپوش مدرسه رو مي پوشي بزرگ شدن سريعت رو مي بينم و بيشتر حس مي كنم . دعا ميكنم بتونم مادر خوبي براتون باشم و شما هميشه هميشه خوشحال و سلامت و موفق باشيد . رفتن به مدرسه مباركت باشه عزيزم . ميدونم كه دختر خيلي موفقي خواهي بود چون با همه فرق داري . دختر با استعداد و با هوش من .

اسم مربي دخملي هدي جون و الهام جون كه بسيار آروم و خوش برخوردن . من راضيم تا اينجا . بعد كلي سرچ كردن از انتخابم فوق العاده راضيم .  سروشا هم مدرسه هم معلمش رو دوست داره خداروشكر . اشتياق و ميلش رو كه ميبينم ياد خودم ميفتم كه با چه ذوقي مي رفتم مدرسه بخصوص كلاس اول . برخلاف خيليا كه ماه مهر رو دوست ندارن من عاشق ماه مهرم اميدوارم دخترام همهمين حس رو داشته باشن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)