سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

دختر 5 ماهه ما

1391/2/30 21:47
نویسنده : ليلا
583 بازدید
اشتراک گذاری

آآآ....

از کجا شروع کنم بعد این همه مدت ؟

الان سروشا روی پام نشسته و من دارم  سعی میکنم که بنویسم .

سروشا نزدیک ٥ ماهشه . دخترم خییلی ماهه .

حالا به تدریج مطالبی که تو دفترم یادداشت کردم رو میارم اینجا .

سروشا تازه میوه خورده . باباش بهش آب طالبی داده . کوچولوم یه کم یوبس شده . بخاطر غذای کمکی که مدتیه شروع کردیم .

 

پریروز از سفر برگشتیم . اول تنکابن و بعد شهر بابا

همه چی عالی بود . این دومین سفر سروشا بود .

اول از همه بردیمش لب آب . از صدای موجا کمی میترسید . پاش رو هم به آب زدیم . خوشگلم معذب شده بود و پاهاش رو سیخ کرده بود . مثل اینکه فعلا مثل حمام !!!! دریا رو دوست نداره .

براش خرید هم کردیم . یه بادبادک کوچولو خوشگل . جامدادی فانتزی و آلبوم کودک .

خوردن هندوانه هم تو شمال استارت خورد .

بعد تنکابن رفتیم شهر بابا که عروسی داشتیم . دخترم اونجا تیپ زده بود ولی سروصدا اذیتش کرد و در نهایت هم بچم سرما خورد .

تو این دو روز حسابی بهش شیر دادم و خوابوندمش . و روزی ٣ بار خیلی کم در حد نوک انگشتم بهش عسل دادم که به نظرم خیلی مفید بود .

 برم که بی تابی میکنه .

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله جون
30 اردیبهشت 91 22:27
سلام وب زیبایی دارین خوشحال میشم به ما هم سر بزنید