سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

خداجون بهترين و عجيبترين هديه رو بهم دادي

1390/2/12 10:36
نویسنده : ليلا
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزییییییزم

خوش اومدی

دقیقا یه هفته ای میشه که من وبابایی  به حضورت پی بردیم . خوشحالم که خیلی زود فهمیدیم .

الان ٢٤ یا ٢٥ روزه که تو دل مامانی هستی .

دلم میخواد صاحب خیلی چیزا باشی و صاحب خیلی چیزا بشی . اولیش سلامتی دومیش خرد  و آخریش یه وبلاگ برای خودت .  برای همین اینجارو برات درست کردم و گاهی میام برات مینویسم . دوستت دارم

کوچولوی من میدونی یه بابای صبور و آروم و قوی داری؟

میدونی یه مامان مهربون و شیطون داری ؟

وقتی بیای خونه گرمی رو میبینی که با اومدن تو گرمتر و زیباتر هم میشه .

خیلی دوست دارم ببینم چه جوری و چه شکلی هستی ؟ چه رفتارایی و چه اخلاقایی داری؟

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الهام
12 اردیبهشت 90 9:41
سلام تبریک میگم
نی نی ما و شما خیلی با هم تفاوت سنی ندارن ایشالا هر دوشون سالم بدنیا بیان و صالح بزرگ بشن
منتظزت هستم به ما هم سر بزن


ايشا...
حتما . خوشحالم كردي مامان الهام
زیبا مادر کوثر
13 اردیبهشت 90 10:22
آخییییییییییی نازی چه نی نیه کوچولوییییییییییی


قربوووونت