سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

برنامه غذايي مامان

1390/2/13 10:34
نویسنده : ليلا
540 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سلامماچ

چطوری عزیزم ؟بغل

اینقده منو خوش خوراک کردی تو !خوشمزه   . اکثرا در حال خوردنم بخصوص وقتی خونه هستم گاهی از آلوهایی که بابایی خریده برام میخورم . گاهی گز و کلی میوه ، ماست وشیر . دیشب موقه شام با اینکه غذای مورد علاقم رو داشتیم یه کوچولو حالت تهوع اومد سراغم . مجبور شدم آروم آروم بخورم .

کلی همسری منو مورد لطف بیشتر قرار میده این روزا .     

باید برنامه غذاییم رو همینطور کامل ادامه بدم منتها بیشترش رو اینجا ( محل کارم ) بیارم که فرصت بیشتری دارم .

صبح صبحانه  . شیر  و میوه ساعت ١٠ . نهار بهمراه سالاد   ماست. عصر میوه و آجیل . 

شب تو خونه شام مقوی  میوه  شیر

یه خانوم باردار روزانه باید ٣ وعده پروتئین ( گوشت، حبوبات و تخم مرغ و ...)

٣ تا ٤ وعده میوه

٣ تا ٤ وعده لبنیات

٤ تا ٥ وعده سبزیجات در وعده های غذاییش داشته باشه

 

بازم یه سرچی میکنم تا اطلاعاتم رو تکمیلتر کنم و برنامه غذاییم رو بهتر از خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)