سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

ويارونه

1390/2/18 14:07
نویسنده : ليلا
530 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی حالت چطوره ؟ماچ

تو شیکم مامان چی کارا میکنی ؟

نزدیک یک هفته است هر شب حالت تهوع دارم . ملاحظه میکنم و آروم آروم غذامو میخورم . در هر صورت ریتمش دستم اومده و زیاد بهم سخت نمیگذره . غیر از شب تو طول روز هم مشکل خاصی ندارم. خیلی کم پیش میاد که یه کوچولو حال بدی داشته باشم .

کوچولوی من، اشتهای مامانو زیاد  کردی عزیزم .  گاهی هم هوس ترشی میکنی شیطونم .بغل

آخر هفته ای یه اختلاف کوچولو با بابایی پیش اومد که مامانی یه خرده ناراحتی کرد ؛ امیدوارم اذیت نشده باشی یا اصلا متوجه نشده باشی ناراحت. من و بابا با هم حرف زدیم و یه کم بعد همه چی مثل همیشه شد  ( یه جاهایی برای یه آدمایی باید گذشت کرد چشمک).

 

يه چيز ديگه رقصيدنو دوست دارم ولي با تو رقصيدن حس قشنگتري داره . دوست دارم كوچولو

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)