سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

بدون عنوان

1393/11/11 9:42
نویسنده : ليلا
149 بازدید
اشتراک گذاری

Baby

يه حس عجيبي دارم  . حس سر خوشي ، يه كم ترس . واي حس هاي  عجيبي دارم . به احتمال زياد باردارم . گرچه  تصميم داشتيم  . تير ماه بعد كلللي دو دلي تصميم گرفتم بخصوص شب قدر دل يك دله شد . حدود دو ماه به تغذيمون  توجه كرديم  .

جمعه بايد پريود ميشدم كه نشدم . دلم نميخواد تست بارداري بگيرم . ميدونم باردارم . ني ني من پنج شنبه يا جمعه  مال ما شد . مثل سروشا كه 18-19 فروردين 90 و دقيقا پنج شنبه –جمعه قدم رو چشماي ما گذاشت .

آخرين پريودي من 28-31 مرداد بود و 13 – 14 شهريور تو اولين اقدام باردار شدم .

با وجود آگاهي و تصميمي كه داشتم بازم  خيلي هيجان دارم . اشك چشامو پر كرده . بغض گلومو گرفته .  عزيزم اومدنت رو تبريك ميكم . هميشه تحت عنايت خداوند باشي عزيز دلم .

خدايا ممنون . خدايا شكر . به فال نيك ميگيرم در اولين اقدام باردار شدنم رو بعد اون صحبت هايي كه شب قدر داشتيم . خدايا دلم رو محكم كن ترس رو ازم دور كن . ترس از نتونستنم مادر كافي نبودنم . آينده ي بچه هام . خدايا به تو تكيه ميكنم

 

29/06/93

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)