سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

تكون ني ني

1390/6/8 9:17
نویسنده : ليلا
624 بازدید
اشتراک گذاری

 

پریروز روحیه م خوب نبود و از دست همسری و خودم ناراحت بودم بخاطر همین نتونستم کنارش بخوابم ( تو ماه رمضون اکثر عصرها ام میخوابه ) بلند شدم یه دوش گرفتم لاال

و افتادم به جون خونه . از چیدمانش دیگه خوشم نمیومد میخواستم عوضش کنم . اول مبلمان پذیرایی رو عوض کردم دیدم خونه دلباز تر شد ولی راضی کننده نبود بعدش ال سیت رو چند مدل جابجا کردم ( کسی به من فحش نده که با این شکم وسیله جابجا کردم ) تا یه جای مناسب قرار گرفت تللاکل قیافه خونه عوض شد خیلی خوشگل و مناسب شد . وقتی آینه شمعدون رو هم کنار پنجره گذاشتم لاالدیگه تکمیل شد خیلی راضیم . بخصوص که جلوی پرده تماما با مبلمان پوشونده نشده و پرده قدی که نو ر از پشتش میزنه داخل خونه، آزاده . بعد این تغییر دکور در عین اینکه از خودم راضی بودم که کاری که میخواستم و فکر میکردم شدنی نیست رو انجام دادم و روحیم هم عوض شدلي ولییی کلی عذاب وجدان داشتم که نکنه بلایی سر نی نی آوردم .

ام وقتی بیدار شد و از اتاق بیرون اومد چشاش کلی گشاد شد . بگم که در جواب دل نگرونی من بلي يکی دو ساعت بعد پرو‍‍ژه تغییر دکور نی نی خوشگل و مهربون مامان حرکاتشو به من نشون داد اتلا. اینجوری شد که شب قدر (تو هفته ٢٢ بارداریم) دخترکم کلی منو در جریان حرکاتش قرار داد . خیلی با حال بود مثل یه نبض محکم توی شکمم . یا یه حباب بزرگی که بترکه . قربونش برم اون شب حدود هشت باری تکون خورد برام . مثل اینکه کلا فعالیت نی نی ما شبانه است برای اینکه دیروز یکی دو بار اعلام وجود کرد ولی دیشب کلی برام تکون خورد و لگد زد . قربون دست و پات برم من . خدایا مراقب نی نی من باش لا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهسا
1 شهریور 90 10:04
چشم خوشگل من . ديگه تكرار نميكنم
مامان آرین
1 شهریور 90 11:51
سلام لیلا جون.از دست تو دختر دیگه از این شیطونیها نکنیا .مواظب خودت و نی نی باش



سلام خانومي . چشم . فعلا كه دارم تنبيه ميشم . دو سه روزه نميتونم زياد بايستم يا فعاليت كنم بيشتر به استراحت نياز دارم .
بهار(مامانی شهراد)
2 شهریور 90 22:38
آره دیگه نمیدونم چرا وقتی حامله نیستیم اسال تا سال هم یاد تغییر دکوراسیون نمی افتیم اما حامله که میشیم جو گیری هم همراش میادآپم گلم


وقتي روحيه خوب باشه ادم دكوراسيون دنيا رو هم ميخواد عوض كنه