سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

كي تكونات رو حس ميكنم ؟

1390/5/12 9:44
نویسنده : ليلا
631 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلم

عزیزم

مامان باهات حرف میزنه

چند وقتیه دستم رو که میزارم رو شکمم با دقت توجه میکنم تا حرکتت رو حس کنم . هنوز که نشده . خودت رو با حرکاتت بهم نشون بده تا ارتباطمون با همدیگه قشنگتر بشه کوچولوی مامان اا.

الان تو اواخر هفته ١٩ بارداریم هستم . تقریبا نیمی از بارداریم رو گذروندم و واقعا لذت بردم

از این حسی که دارم  واقعا بارداری ادم رو معنوی تر میکنه . بعضی مامانا تو این دوران حساس و بدخلق تر میشن ولی من خداروشکر خیلی دوران خوبی رو دارم ارامش بیشتری دارم و احساس قدرت (روحی و ذهنی) بیشتری میکنم ماما. شاید حق با مربی کلاس بارداریم باشه . ایشون میگه بعضیا تو این دوران به شکوفایی میرسن . دوست دام این حال خوب رو بعد از بارداری هم داشته باشم و حتی بهتر و زیباتر هم بشه . انگار یه دیوار حفاظتی دورم دارم که اگر مسئله ناراحت کننده ای پیش بیاد به خودم اجازه ناراحت شدن نمیدم . احساس میکنم قدرت مادرانه پیدا کردم که هم از خودم هم از فرزندم به راحتی میتونم مراقبت کنم . شعف و احساس رضایت بیشتری دارم بيبب.

فقط گاهی یه کوچولو از استرس نبودن کنار فرزندم بعد تولدش و لول مالی خونوادمون ، ناراحت میشم که اونم زود میگذره .

بلال  ديروز از بابايي تغيير حالشو پرسيدم ميگه از وقتي ني ني اومده آرومتره  بابا .

خدایا خودم و خونوادم رو به خودت میسپارم . بابت همه داشته هام که بی حده و بابت نداشته های ناچیزم که به زندگیم معنای بیشتری میده ممنونمخدا .

 

- الان خاله مهشید با اس ام اس حالت رو پرسید . منم از طرف پرنسسم بهش سلام دادممه

 

اخر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار(مامانی شهراد)
12 مرداد 90 10:09
سلام عزيزم انتظار کشيدن واسه اومدن يه فرشته خيلي قشنگه ني ني منم ارديبهشت به دنيا اومده اميدوارم وقتيکوچولوت به دنيا اومد با پسر من دوست بشه پيشم بيا منتظرتم


بالاخره تكوناش رو حس كردم . پسر ماهتو از طرف من ببوس
حسن
12 مرداد 90 11:07
سلام خوشحال میشم سر بزنید


چشم