سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

پرنسس

1390/5/12 8:58
نویسنده : ليلا
498 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سه شنبه (٣١ خرداد) به اتفاق همسری رفتیم برای تست غربالگری و سونوی کامل . صبح از خونه راه افتادیم . تا رسیدیم کارای پذیرش رو انجام دادیم . همسری برای کار ترجمش رفت انقلاب .آرامش و احساس خوبی داشتم . اول پاسخ به یه سری سوالات مثل سن بارداری چندم و ... دادم و بعد ازم خواستن وزن کنم . شده بودم ٥٩.٣ . حدود ٢ کیلو بیشتر شده بودم . بعدش ازم خون گرفتن . بعد هم راهنمایی شدم طبقه بالا . کلی خانم باردار اونجا نشسته بودن . نوبتم که شد رفتم برای مشاوره ژنتیک چند دقیقه .بعدش نشستم منتظر نوبت سونوم .

سه تا اتاق سونو بود و کار هر نفر حدود یه ربع طول کشید . نوبتم که شد رفتم تو یه خانم دکتری بود بهش گفتم بعدا بیام منظر همسرم هستم . گفت بیا داخل تا ببینم وضعیتش چه جوریه . دراز کشیدم یه کم استرس داشتم تا اینکه رو صفحه مونیتور بزرگی که روبروم بود وااااای نفسم نینیم بچمو دیدم . دکتر شروع کرد به یه سری بررسیها و اندازه گیریا و من چشم از صفحه برنمیداشتم . کوچولوی ناز من دائم تکون میخورد گاهی پشتش رو به ما میکرد گاهی به پشت میخوابید گاهی به پهلو و همش مثل ماهی شناور بالا و پایین میشد . عزیییز من . بعدش گفت برم تا همسری بیاد . وقتی همسری اومد با هم رفتیم داخل اما این دفعه نی نی ما پشتش رو به ما کرده بود و خوابیده بود . چه خوااااابی . وروجک بیدارم نمیشد . سرفه میکردم شکممو تکون میدادیم . تو دل بابایی که قند اب میشد همش دولا بود و مونیتور رو همش نگاه میکرد . فکر کنم از اینکه بچه مثل خودش لجبازی کرده و رو حرف خودش ایستاده بدشم نیومده بود .

رفتیم بیرون تا یه نوشیدنی شیرین بخورم و کمی راه برم تا نی نی بیدار شه . رانی خوردم و دلستر پیاده روی هم کردم وبرگشتیم . بازم خواب بود جوجه و نیمرخ . بقیه کاراش انجام شد و قرار شد برم اتاق روبرو برای انتهای کار و تعیین جنسیت . اونجا یه اقای دکتر جدی منتظرم بود که همراه نمیداد . مشغول سونو شد ايندفعه كوچولوم واضح تر بود . چه گونه هايي خوشگلي داشت .

كارش كه تموم شد گفت خوبه    سالمه    احتمالا دختره

يه حالي شد  بخصوص وقتي همسري رو ديدم   نميدونم چرا همش حس ميكردم پسره انتظارش رو نداشتم گرچه منطقي نبود چون احتمالش 50-50 .   بيشتر دوست داشتم اولي پسر باشه و فرزند دومم دختر . همسري ميگه چه فرقي داره  .

آره ني ني ما احتمالا دختره

ما يه پرنسس داريم

سه شنبه ٣١ خرداد ٩٠ **** تست غربالگری و سونوی کامل در هفته سیزدهم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)