سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

بدون عنوان

1393/11/11 9:51
نویسنده : ليلا
128 بازدید
اشتراک گذاری

,وقتي كلاس ميده به حرف زدنش حرف د رو بين د و ت تلفظ ميكنه .

بنزين ---   برزين   بر وزن برزيل

باربي ---  آربي

معمولا درست ميگه ولي همين چند كلمه كلي بهمون ميچسبه

 

ديشب بعد از اينكه اميم  سي ديشو خاموش كرد گريه كرد و گفت ببين ناراحت شدم  ناراحتم كردي .  يه كم كه گريه كرد ديد فايده نداره به باباش ميگه ديگه بهت نميگم دوست دارم . بعد هم اومد تو اتاق پيش من كه بيهوش رو تخت دراز كشيده بودم  و گوشيمو خواست منم گفتم كجاست اومد ميگه زنگ بزن ندا باهاش صحبت كنم . خلاصه تا گوشيو برداشتن تند و پشت سر هم گفت من دختر بدي هستم ،به حرف اميم نميخوام گوش بدم ، ناراحت شدم  ، شما دارين چي كار ميكنين ؟ گفتن تلويزيون نگاه ميكنيم  ! . منم ميخوام بيام اونجا .

در آخر دختركمون بعد كلللللللي راه رفتن و كتاب خوندن اومد و بغل باباش خوابيد و خوابش برد .

11/11/93

 

بالاخره مشكل وبلاگ برطرف شد و تونستم مطالب رو از ورد بيارم اينجا

پسندها (1)

نظرات (1)

مهتاب
11 بهمن 93 13:05
ماشالله به شما ای جانم چقدر نازی شما خاله جون خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397