سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

عزيز دلم

1392/4/2 13:42
نویسنده : ليلا
216 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز دخترم يه تمرين جديد داشت . سروشا اهل تمرين كردن چيزاي جديديه كه ياد ميگيره بصورت خودجوش . و خيلي راغبه كه توي اين تمرين ديگران رو هم دخالت بده و از تشويقشون هم حسابي بهره ببره .

تمرين ديروزش هم اين بود كه مرتب ميومد بهمون سلام ميكرد و همزمان سرش رو از بالا به پايين حركت ميداد . عزيزم اينو كجا ياد گرفتي كه حالا داري تمرين هم ميكني . قربون اون سلام كردن با اشتياقت كه حالا با حركت سر هم همرا شده ماچ

 

سروشا ارتباط برقرار كردنش با ديگران ( بزرگا ني نيا و حتي حيوونا ) عاليه . ولي تا حالا پيش نيومده پيش آدم جديدي براي مدت كوتاهي تنها بمونه ( بدون حضور من ، بابا ، ماماني ، بابايي و خاله) بنابراين ميخوام كه به خونه اسباب بازي يا كارگاه مادر و كودك ببرمش . صد البته كنار اين موضوع هدفم بازي كردن و بودن با ني نيا هم هست . فعلا دنبال آموزش دادنش نيستم كه اين مسلما به بهترين شكل با بازي اتفاق ميفته .

هفته ديگه بادبادك مراجعه دارم براي همين موضوع .

سلام احوال پرسي دخملكم

سنا   چطويي ؟  خوبي/ خوبم ( براش يه كاربرد داره )  ميسي  و گاهي ممنون.

اين كلمات رو هم پشت سر هم مابيت حرفاي طرف مقابل !!! ميگه .      فدااات بشم مامان

 

 

ناناي كردن كه چه عرض كنم عملا ميرقصه سروشا جون  . بابا هم ميگه مامان هم بياد از تو ياد بگيره منتظر

 تازگي نميزاري ازت عكس و فيلم بگيريم سريع مياي رو پامون ميشيني و ميگي عكس تا عكسا و فيلملت رو ببيني .

اسمت رو كسي ميپرسه جواب ميدي ميگي : سوش . جالبه كه اينو سه بار برات تكرار كردم و ديگه هيچي . چند روز بعدش كه بردمت محل كارم هركي ازت ميپرسيد ديدم كه جواب ميدادي . عزززييييزم .

بزرگ شدنت رو هر روز لمس ميكنم . ماماني چه زود بزرگ ميشي . من فقط تو يه دونه رو دارم . خدايا دلم ميخواد بخاطر بچم هر روزم رو صد بار زندگي كنم به سلامتي به خوشي .

به قول خودت " دوست"  يعني دوستت دارمقلب .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)