سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

عزيزم

1390/4/18 9:45
نویسنده : ليلا
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی من 

مامانی چطوری ؟ چی کار میکنی عزیزم ؟

صدای بابا رو که باهات حرف میزنه میشنوی ؟ ناز کردنشو حس میکنی  ؟

صدای بابا بزگ (پدر ) رو وقتی آواز میخونه میشنوی   ؟

دایی جون خیلی دوست داره . فکر کنم وقتی بیای کلی سر به سرت بزاره .

بابابزرگ هم خیلی دوست داره از همه عجله ش بیشتره تا تو بیای .

فامیل بابا هم تشنه تو  ان   الهی من قربون فرزندم برم  

شبا گاهی خوابم سبک میشه میبینم سرشار از یه حس خوبم یه حس بهشتی   بعد دستم رو میزارم رو شکمم   

همه چی عالیه    من و تو و بابا     سلامتی  خونه سرشار از عشقمون   خدایی که هوامونو داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عرشیا
18 تیر 90 9:44
لحظات شیرینیه آرزوی سلامتی برای شما ومخصوصا توراهیتون را دارم یادانو روزا افتادم با لگدها چقدر خوشحال میشدیم
منا مامان فینگیلی
18 تیر 90 10:09
ایشالا نی نیتون سالم و تپل مپل باشه
فینگیلی من هم احتمالن دخمله البته میگن وقتی سن جنین کم باشه به همه میگن که دخمله!اسه اطمینان کامل 5 ماهگی هم یه سونو انجام بده





مرسي عزيزم . مباركت باشه . هرچي دوست داري همون باشه . فكر كنم هفته سوم مرداد برم براي سونو