سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

روز سوم

1393/1/20 8:19
نویسنده : ليلا
253 بازدید
اشتراک گذاری

 

چيدن وسايل مهد سروشا

گذاشتن لباسش

شونه و گل سر

كيفش شامل پوشك و لوسيون و دستمال مرطوب و حوله و جاي تعويض - سوئي شرت و شلوار اضافه

 

چه لذتي داره

 

----------------------------

 

ديروز رفتم دنبال سروشا . ساعت 2:30 رسيدم . در حياط بازه و در ساختمون قفل بايد پشت در بمونيم تا كوچولوها رو حاضر كنن و تحويل بدن . پشت شيشه منتظر بودم . سراپا شوق بودم تا سروشا رو ببينم . يه كم طول كشيد . گويا با اميم تماس گرفته بودن تا هماهنگ كنن . بعد سروشا رو صدا زدن : سروشا ببين كي اومده ؟ سروشا اومد تو حال ديدمش اونم منو ديد واي روحم ميخواست از تنم جدا بشه بره محكم در آغوشش بگيره . سروشا تا منو ديد چشاش گشاد شد و به بقيه منو نشون داد بلند و با اشتياق گفت : مامان ليلا اومده .

تا حاضرش كنن كفشاشو پاش كنن و درو باز كنن هلااااك شدم . تشنه ي سروشا شده بودم شديد .

 

خونه رفتيم تو تخت و بغل هم خوابيديم . آخيييييششش

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)