سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

بدون عنوان

1393/11/11 9:22
نویسنده : ليلا
105 بازدید
اشتراک گذاری

تشنشه و آب ميخواد . براش نصف ليوان ميريزم . ميبينه ميگه : بزرگ بريز ( يعني زياد بريز)

 

داره فيلماي خودش رو رو موبايل نگاه ميكنه به من ميگه : صداشو كوچيك كن .

 

آب بازي / ميره حموم . شير اب رو ملايم باز ميكنم تا بازي كنه . كلي اون تو ميمونه و هزار بار هم منو صدا ميكنه . يه دفعه صدا ميكنه لاي درو باز ميكنم مكعب بازيش رو گرفته زير آب . آب ميخوره به مكعب و پرت ميشه به اطراف . سروشا ميگه : مامان جوشكاري ! . يا بار ديگه صدا زده ميگه بستني وانيلي ( تو ليوان اب ريخته و توش اسباب بازي . كلي اون تو با عروسك جديدش دورا صحبت ميكنه . يه بار ديگه صدا ميزنه مثلا چيزي تو دستشه ميده من بخورم . يه بار صدا ميزنه ممتد كوتاه بيا هم نيست نگو مو ديده .

از مو  خيلي بدش مياد حتي خودش دست نميزنه كه مثلا از رو پاش برداره .

اين روزا هر روز ميره خريد يا به قول خودش مغازه و هر روز بستني ميخوره .

ديروز دو تا سي دي براش خريدم . توت فرنگي و سوفيا . از سي دي سوفيا خيلي خوشم اومد خيلي مثبت و اموزندست . داشتم راجع بهش با اميم صحبت ميكردم و گفتم از سي دي سفيد برفي اصلا خوشم نمياد (حالا سروشا هم عاشق اين سي ديه)  . يه دفعه سروشا برگشت گفت مامان چي ميگي ؟ .گفتم ميگم من سوفيا رو دوست دارم ولي سفيد برفي رو زياد دوست ندارم . تو نگاهش خوندم فهميده . يه خورده كه گذشت برگشت گفت: من سفيد برفي رو خيلي دوست دارم .

سروشا عاشقتم  . تازگي با خودش كه بازي ميكنه تخيلي با جالي صحبت ميكنه . جالي كوچكترين نفر هفت كوتوله ست . گاهي هم كه محبتش نسبت به من گل ميكنه منو مفتخر ميكنه و لقب سفيد برفي بهم ميده .

البته واجبه كه بگم سروشاي عزيز شيرين زبون منو زياد مورد لطف قرار ميده . از بوس و بغل بگير تا القابي مثل مامان مهربونم

سفيد برفي

دختر خوبم

عزيز دلم

دلبرم

خوشگلم

قلبونت برم

...

مطلب قبلي پريد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)