سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

باي باي

1391/5/14 8:20
نویسنده : ليلا
255 بازدید
اشتراک گذاری

دارم تصور ميكنم دخترم بزرگ شده و داره وبلاگشو ميخونه . ماماني اول اون روي ماهتو ميبوسم . توي هر سني كه باشي اينقدر دوست دارم كه ...

در مورد بزرگ شدنت از يه چيزي خوشم نمياد اونم اينه كه نميتونم مثل الانت در آغوش بگيرمت . دوست دارم گاه و بيگاه بياي بگي و همديگرو بغل كنيمي . خيلي خوشحال ميشم . من به بابايي همينو ميگم . بغل خجالت.

در بغل گرفتن عزيزام بهترين لذت زندگيمه .

 

خوشگل دخترم خيلي شيطون شده ا. تو خونه از اينور به اونور ميره و همه چيو بهم ميريزه . فداي شيطنتت بشم عزيزم تا. نميدونم گلدونو چيكار كنم دستشو ميكنه تو گلدونو خاكش رو چنگ ميزنه . يواش يواش بايد فكر مسجد كردن خونه باشم . گرچه زياد موافق اينكار نيستم . حالا تا ببينم چي ميشه . شايد وسايل گرون رو برداشتم .

گل

* سروشاي من پنج شنبه 12 مرداد اولين باي باي رو كرد بای بای. صبح كه كارگر اومد سروشا رو بغل كردم رفتم دم در وقتي ديد خانومه داره از پله ها مياد ذوق كرد و شروع كرد به دستشو بالا پايين كردن . دلم اينقده غنج رفت . خلاصه بعدش براي ظهر كه دوستم اومد اين ماجرا تكرار شد همين طور براي خداحافظي . حالا بچم تا كسي رو ببينه يا بخواد از كسي خداحافظي كنه باي باي ميكنه.

 

+ ديشب خونه مامان اينا افطار دعوت بوديم دايي شون هم بودن . مثل هميشه كوچولوي من دلبري ميكرد . ولي امان از سر سفره . چه شيرجه ها كه نميزد . باباش هم بجاي روزه باز كردن به كوچولومون كلي آش داد خورد . خلاصه داره دو زاريم ميفته چرا بعضيا تو مهموني با بچه بخصوص سر سفره مكافات دارن . نتونستم چيزي بخورم . سفره براش خيلي هيجان داشت . همه چي جلوي چشمش و در دسترس . حق داشت بچه كنجكاو من . بعد كنجكاوياش گذاشتمش كنارتر و اسباب بازياشو جلوش گذاشتم بتا تونستم يه ته بندي بكنم نیشخند .

كل ديشب خانوم با وجود شيطونياش حرف نزد تا شد موقع خداحافظي هي به زنداييم ميگفت  د′د′

 

ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 12:47
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟