سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

امشب 14 ماهه ميشي عزيزم

1391/12/5 11:30
نویسنده : ليلا
177 بازدید
اشتراک گذاری

  ني ني من امشب 14 ماهه ميشه . عزيز دلم . يه دونه دخترم . خوشگل مامان . فداش بشم من

14

پنج شنبه رفتم خريد . بابا هم سروشا رو برد بيرون . بطور اختصاصي بردش زمين فوتبال كه چمن مصنوعي داره تا دخترمون پياده روي كنه . اونجا تنهايي با باباجونش كلي كيف كرده . باباب ميگه خانوما رو كه از دور ميديده كللي " مامان   مامان " كرده خوشگلم .

كلمه هاي جديد :

  • مو :   مو

 

  • دو :   عدد 2  (غير از لي لي حوضك باباش براش انگشتاش رو ميشمره . خودش هم انگشتاش رو يكي يكي جمع ميكنه و عدد 2 رو ادا ميكنه .)
  • ما :   ماست
  • بع :  بعبعي ميگه " بع بع "  دمبه داري " نه  نه " .   سروشا هر كدوم رو يه بار ميگه !     بع   نه

ديگه ؟ . فعلا يادم نمياد .

با قبليا شد 16 تا

داخ رو هم ديگه واضح ميگه "داغ ".  حالا خودمون عادت كرديم ميگيم "داخ "

چايي رو ميبينه يه ذوقي ميكنه كه نگو ميدوه و ميگه " داغ  داغ "   داخ

 سروشا

عاشق اب بازيه . جرات نميكنم دستش رو بشورم . چون اصلا دوست نداره بعدا از شير اب جداش كنم . كلي گريه ميكنه .

فداش بشم موقع گريه يه اشكايي ميريزه كه نگو گوللله  گوللله. خاله ميگه زياد گريه كرد حتما بهش آب بده اب بدنش كم نشه .

فداي اون اعتماد به نفست بشم من . كه تو ادا و حركاتت واضحه . كوچولوي خوش اخلاق من .

ديروز برديمش حياط تقلا ميكرد بياد پايين كفش هم خونه مامان اينا نداشت ديگه پابرهنه گذاشتيمش زمين . كلي كيف كرد . يه جا اب رو زمين بود با دستش كلي اب بازي كرد . نه تو كار بازي و لذت بچم نياوردم . خيلي خوشش اومد .

 

 

سروشا تا ميره اتاق خاله ياد ناناي ناناي ميفته . بايد براش رو لپ تاپ خاله موزيك پخش كنيم تا ناناي كنه . ناناي سروشا خيلي پيشرفته شده . اين پا و اون پا ميكنه كمرش رو تكون ميده . دستاش هم گاهي يكي در ميون ناناي ميده . ميچرخه دور خودش . هنرمند مامان .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)