سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

سفر شمال - توسكا

1392/5/23 11:31
نویسنده : ليلا
229 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه 17 ساعت 6:30 صبح از جلوی خونه دایی اینا با یه ون سفید راه افتادیم شمال . من و سروشا ، ندا ، عاطفه ، مریم و نی نی ، سمیرا و حسنا و مریم ، مهرنوش و دخملش . از ج فشم رفتیم و با وجود رانندگی بسیار اروم راننده ، خوب رسیدیم .

ویلامون دو خوابه و دنج بود و بسیار تمیز . وسایل رو پهن کردیم و بعد کمی استراحت رفتیم دریا . تا محوطه بانوان رفتیم کیف رو که زمین گذاشتم سروشا دوید طرف دریا ، مونده بودم سروشا رو مراقبت کنم یا مانتومو درارم . خوشبختانه مانتو عبایی داشتم سریع دراوردم و دویدم طرف سروشا دیگه وارد اب شده بود منم دامنمو با یه دست جمع کرده بودم تو دستم و با یه دستم دست سروشا رو که با ذوق تو اب راه میرفت رو گرفته بودم . اب هم یه کم براش سرد بود آب بازی میکرد و هر ازگاهی میگفت سرده . جوجه ی من .

مایو قرمزشو تنش کردم مااااه شده بود . دریا رفتن با دخترم خیییلی لذت داشت با اینکه نتونستم شنا کنم یا جای عمیق برم . کللی با هم لب ساحل قدم زدیم که واقعا ریلکسیشن عااالیی بود . گوگولی دستش که ماسه ای میشد چندشش میشد میگفت کثیف بعد میدوید طرف دریا دستش رو میشست و دوباره میومد با چنگک یه نی نی دیگه ماسه بازی میکرد و دوباره روز از نو روزی از نو . مجتمعی که بودیم عالی بود از نظر فضای زیباش و امکاناتش و بخصوص برخورد پرسنلش . سروشا اونجا پدر منو دراورد اینقدر اذیت کرد . نق زد . گریه کرد یه قدم راه نرفت هممممش بغل . وااای . خیلی خستم کرد . همه میگفتن خیییلی با حوصله ای . من نمیدونم دخترک چرا تو سفر اینجوری کرد . احتمالا دورش شلوغ بود بهم ریخته بود . روز اول فاجعه بود ،روز دوم بد ،روز سوم قابل تحمل و روز آخر خندون ولی اذیت داشت هنوز .

نزديك ويلا زمين بازي بچه بود كه شبها ميبرديم بچه هارو پارك . سروشا سر سره و تاپ رو دوست داشت ولي بايد اروم تاپ ميخورد تا نترسه ( مثل خودمه ) . استخر خيلي تميزي هم داشت كه حيف  ني ني راه نميدادن خيلي دوست داشتم ببرمش . تو محوطه هم از فواره ها و حوض ها هم خيلي استقبال ميكرد و بخاطر اب بازياش هميشه لباس اضافه براش ميبردم .

. خوش گذشت .هوا عاااالي بود . ابري و نسبتا خنك . بهشت بود .  این اولین سفر زنونه ی من بود . پنج شنبه رفتیم یکشنبه شب رسیدیم خونه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)