سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

بدون عنوان

1392/10/21 9:28
نویسنده : ليلا
254 بازدید
اشتراک گذاری

سروشاي من

عزيز دلم

قربونت برم

فداي اون قربون صدقه رفتنت

براي تولدش من و مامان النگو خريديم كه رفته تو كمد چون سروشا سريع ميخواد دربياره و نميزاره تو دستش باشه . اميم هم براش زنجير خريده كه دوسش داره و يه سره گردنشه گاهي هم كه ميره تولباسش درش مياره ميندازه رو بليزش قلب . گدبن (گردنبند)

 

جديدا اهل تايپ كردن شده ميره پشت كامپيوتر با همراهي باباش عدد و حروف رو تايپ ميكنه اوناي رو كه بلده ميگه مثل دبليو   اي   دي  سون  ايت  فول ( 4)  . خلاصه خانوم خانوما همش مارو غافلگير ميكنه . اولين باري كه سر حروف انگليسي غافلگير شديم وقتي بود كه كتاب رنگها و شمارش رو ورق ميزد بود وسط صفحه نوشتع بود blue و كل صفحه پره از كلي شكل به رنگ ابي . همينطور كه اسم شكلهارو ميگفت ذست گذاشت رو حروف كلمه blue و uوe  رو تشخيص داد . چشماي من و اميم گرد شده بود . هي حروف مختلف رو نشون ميداديم و ازش ميپرسيديم . متوجه شديم چند تا از حروف انگليسي رو بلده

هورااااااااااااا

مسووليتمون هي سنگين تر ميشه .

 

 

اسمهايي كه براي عروسكاش گذاشته :

عروسك ندا  :  ارشيا

عروسكي كه عمو محمد خريد با موي قرمز :   النا

شيطونك مشكي  :   olala

خرسي

زنبور :   ويز ويز

...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤خونه نمدی❤
21 دی 92 10:55
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن گیفت تولد -گیفت نوزاد-گیفت دندونی کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی