سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

بدون عنوان

1392/11/26 8:41
نویسنده : ليلا
232 بازدید
اشتراک گذاری

دخملي من    عسلم دلبرم   نازدار دخترم    مامانكم

ياد نازدادن سروشا افتادم كه ميگه : مااادرم  پدر

 

دخترك دو ساله من از همه چي ( خوراكي) دوتا ميخواد . يه چيزي كه بهش ميديم حتي نون ميگه : يكي ديده (يكي ديگه) . من و باباش متولد خرداديم ايشون دوتا دوتا ميخواد !

تازگي غير از چند تا كتاب مي مي ني كه براش خريديم به هيچ كتاب ديگه اي نگاه نميندازه . دائم هم آمارشونو ميگيره . كتاب كبريت كجاس ؟ كتاب شيريني ؟  گاهي فقط ميگه شيريني ؟ با خودم ميگم ما كه شيريني خورش نكرديم چي ميخواد اين بچه ؟! بعد ميفهمم كتاب شيريني مي مي ني رو ميخواد .


از كاراي روتين روزانش :

خوندن كتاب

ديدن دوربين براي فيلم و عكساش

ديدن سي دي

خاله بازي

عروسك بازي ( اسباب بازياي مزرعه)

نقاشي با پاستل يا رنگ انگشتي

بازي با ظروف

و ....

 

جمله هاي طولاني تري رو بيان ميكنه . دلش ميخواد يه ماجرايي رو تعريف كنه . مثلا ميگه :

" ديدي ديروز پيشي  نگاه كردي ؟  پيشي قهوه اي بود ."

 

رقص سروشا خداروشك به راهه . هنوز هم مياد دو تا دستمونو ميگيره بلندمون ميكنه كه باهاش برقصيم . دخترخالم اين منظره رو ديده بود گفت چقدر باهاش رقص كار ميكنين؟ گفتم برعكسه سروشا با ما كار ميكنه .

 

پنج شنبه رفتيم مهدهاي لواس-ون رو ببينيم . موفق شديم فقط دنياي فرش-تگان رو ببينيم . بد نبود دلچسب هم نبود . بعدش رفتيم پارك كلي كيف كرد دخترم .

 

دو روزه هوا كمي گرم شده و من كاپشن تنش نكردم .

 

قربونت برم مامان جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)