سروشاسروشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

براي فرزند دلبندم

مهد كودك

1393/1/18 9:17
نویسنده : ليلا
266 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولين روزيه كه به مهد رفتي

سال نو   ماه نو   جاي جديد آدماي جديد  اونم براي ساعتاي طولاني

تو سال 92 هر وقت به مهد رفتنت فكر ميكردم استرس بدي پيدا ميكردم .

دوست داشتم بعد از 3 سالگي به مهد بري . ماماني اين مدت خيلي زحمتت رو كشيد خيلي بهت عشق ورزيد . حالا هم چون دايي محمد كنكور داره صلاح بر اينه كه به مهد بري . ميدونم يه سري از ني نيا خيلي زودتر از اينا رفتن مهد ولي براي من واقعا سخته .

با اومدن عيد و ديد و بازديدا و تعدد روابط ف ديدن رفتاراي تو و علاقت به شلوغي و تو جمع بودن منو خيلي خيلي دلگرم كرد . حالا دلم روشنه به اين اتفاق . دلم روشنه   تكيه ام به تو دختر كوچولوي من و ميدونم اگر سخت هم باشه از عهده اين مرحله ف سه تايي با عشق و توكل به خوبي بر ميايم .

اميم عزيز خيلي ممنون كه اولين روزاي مهد بردن سروشا رو به عهده گرفتي . مييبووسمت . اين طوري هم براي سروشا هم براي من راحت تره .

تو  تماسايي كه داشتم بابا ميگفت تو مهد سرگرم شدي فقط گاهي زير چشمي اميم رو نگاه ميكني و گاهي كه مادرا ميومدن مهد و ميرفتن موقع رفتنشون مثل مهمونيا هوس خداحافظي و رفتن ميكردي !

فعلا قراره صبح ها وقتي كه بيدار شدي مامان اينا يا اميم تو مرخصي استعلاجيش تو رو ببرن مهد و عصرها 3.5 برگردي . امروز صبح 9 بيدار شدي و تا 12.5 مهد بودي .

ليست وسايلت رو بايد بگيرم . امروز هم ميرم تجريش تا با پول عيديت (195) سكه گرمي بگيرم . يه بلوز خوشگل و جوراب هم ميخوام بخرم برات .

هر جا هستي دلت گرم و خوش باشه ، بخصوص توي مهد كودك . اميدوارم مربي ، پرسنل مهد و بچه ها رو دوست داشته باشي . قلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)